11 Kasım 2014 Salı

Annem ve dantel

Temsili resim: Siyah dantel ve bir kase vişne


Dantelle ilgili ne diyebilirim ki? Evirdim çevirdim dantelle ilgili yazacak bir şeycik bulamadım. Anneme gittim.

- Anne, bana dantelle olan ilişkini anlatsana
+Hiç yok (gülüşmeler). Dantelle anım yok, ben yapamıyorum dantel
- En son ne yaptın peki?
+Perde
- Hani şu on senedir yapıp yapıp söktüğün mü?
+Evet o.
- Peki hiç kullandığımız bi’ dantelin var mı?
+Liseye giderken ağ ipinden masa örtüsü yaptım, kahverengi. O da kazık gibi bi’ şi’ oldu.
- Kimden öğrendin sen, ananemden mi?
+Yok, ananen bilmez, komşulara sorarak öğrendim ben.
- Teyzem bilir mi?
+Teyzen örgü bile öremez.
- Tamam, şimdi çok temel bi’ soru, neden dantel değil de örgü örüyorsun?
+Dantel daha ince iş
- Dantelle ilgili bildiğim sevimli bi’ iş var, ananemden aldığın danteller..
+A, evet boyadım onları, çok güzel oldular, vişne rengi. Bi’ tanesi kalmış ama..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder